حماسه سیصد و سیزده

طرحی نو در جهت تربیت یاوران آخر الزمانی سید الشهدا

حماسه سیصد و سیزده

طرحی نو در جهت تربیت یاوران آخر الزمانی سید الشهدا

رادیو حماسه (در مسیر توسعه)

«السلام علیک یا امیر المومنین»

کلیپ صوتی

ویژه شب21 رمضان

حجم: 4.54 مگابایت

دریافت

شمه اي از کتاب رهایی از تکبرپنهان

گاهی یک عیب از دیگران پنهان می ماند ولی بر خود فرد آشکار است و او خود می داند که چنین عیبی دارد. این صورت اهمیت چندانی ندارد و محل اشکال و مورد بحث ما نیست . مشکل اصلی آنجایی است که عیب بر خود انسان پوشیده بماندو انسان متوجه چنین عیبی در خودش نشود که بخواهد آن را اصلاح کند اتفاقاً در چنین حالتی معمولاً دیگران از عیب انسان مطلع می شوند،ولی انسان خود از آن بی خبر باقی می ماند و این خیلی بد است.

*استاد پناهیان

کافع2

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

معاد ، بازگشت به جدی ترین زندگی

 قسمتی از مقدمه مولف 

استاد طاهر زاده:

 موضوع معاد اگر درست طرح شود می‌تواند به خودی‌خود یک نحوه سلوک باشد و انسان متدبِّر در موضوع معاد، در عین مطالعة آن موضوع عملاً در حالت سلوک الی‌الله قرار گیرد و حجاب‌های ظلمانی و نورانی‌اش رفع و خَرق گردد و به امید چنین نتیجه‌ای مباحث این کتاب تنظیم شده است. امید است شما خوانندة عزیز با چنین قصدی مطالب را دنبال بفرمایید تا إن‌شاءالله پس از رحلت از این دنیا نسبت به آن دنیا غریبه نباشید و بتوانید خود را به جاهایی که در این دنیا شناخته‌اید، به راحتی برسانید.


  • کاتب سیصد و سیزده

3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی